Sunday, January 4, 2009

hari ini

,
Haduyai..letihnye seharian duduk depan komputer searching sekolah2 akan saya g mengajar di Sabah nnt..nk kene belek maps kat google..jln2..hotel2 yg berdekatan dgn skola..sambil cari tempat2 beriadah..hehe..sume kene survey sendri..mmg kerja ni mmg habis2 berdikari la..berdiri di kaki sendiri..Alhamdulillah Allah msih memberi saya rezeki yang halal dgn kerja ini..ayuh berjihad..jgn udur..hehe.. tgh2 bosan belek hp..tgk msj2 yg masuk smlm

"Salam..cg..ana nk minta maaf klo2 ade bwat slh kat cg..n time kaseh ats sgl2nya..may Allah bless u all d tym..cg doakn ana tabah, n d kuatkan iman..ana syg cg!! Squad AKA...hahaha..." msj dr fahima sblm bertolak ke Hidayah Ipoh bersama Afifah kul 8.16 pg 2hb Jan 2009..

terasa plak sorg2 anak2 murid saya meninggalkan saya..hehe..tah la terasa kehilangan cehhh..go AKA bak kate echon..

"Cg..kami da selamat smpi kat hidayah ipoh..hehe, klu cg de pepe prog kat ipoh..dtg lawat kami..hehe"..msj dr fayma lagi bile da smpi

"Aku meminta drp TUHAN setangkai bunga segar, DIA beri kaktus berduri.. Aku minta kupu2, diberi ulat beluncas. Aku sedih & kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga, indah sekali dan ulat beluncas itupun menjadi kupu2 yang cantik..

Itulah jalan TUHAN, indah pada masa yg ditetapkanNYA.. TUHAN tidak memberi apa yang kita harapkan, tapi DIA memberi apa yang kita perlukan. Kadang2 kita rasa sedih, kecewa dan terluka, Tapi jauh diatas sana DIA sedang mengatur yang TERBAIK UTK KITA SEMUA"..

word ini akan sy igt smpi bila2 sbb dgn word inilah kekuatan bg saya..insyaALLAH..

sdg mnyiapkan kerja2 di dpn komp..tetiba ada msj bru masuk.."Kami sume OK..Ana ngan Afah tggal serumah..cg taw x td ktorg bwat muke x malu g pnjm basikal kt jiran sebelah...hahaha..makcik kat sblh tu baek sgt2! Cg,ktorg bru je sehari kat sini tp da bwat cm kwsn ktorg..tmbh dgn kesengalan afah.....hahaha..lps ni ktorg nk g kedai nak bli brg..cg2, smlm kn ktorg makan kt rumah tuan azrul!! hehehe..afah kate nnt die citer mcm2 kat blog hihihi..."..msj dr fayma td..

hahaha..sronok dgr mereka selesa disana..alhamdullillah..tuntut la ilmu ALLAH ye anak2..skrg da nk dkt kul 2 pg..erm ngantuk dah.. bru td borak2 ngan sae, wardah n echon kt ym...ZzzZZzzzzz

2 comments to “hari ini”

  • January 4, 2009 at 2:52 PM
    sevenNeedLes says:

    wah happynye mereka,,,

    :D

  • January 4, 2009 at 4:41 PM
    shikin says:

    taw x pe..base la kak afifah..huhu

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates