Sunday, November 2, 2008

SMK Padang Saujana Jerantut

,

Assalamualaikum

mggu lps saya ke SMK Padang Saujana Jerantut Pahang..Dalam pukul 2.30 ptg saya dan aqma ke jerantut..kami x konvoi dgn sape2 sbb antara group2 len ada yg lain2 negeri..sampai di jerantut, kami tros mencari skola SMKPS..Alhamdulillah xsesat..hehe..sampi di lokasi penginapan kami di Jerantut Hill Resort dlm kul 5.30ptg..mmg btol2 hill..tggi di puncak bukit..hehe..

Keesokan hari kami keskola SMKPS..Di sambut dgn baik oleh Pengetua dan guru2 yg trpilih menyertai kursus ini..Alhmdulillah..


Sepanjang berada di skola ni selama 4 hari..mmg rezeki melimpah ruah..setiap ali waktu rehat kami di ajak sekali tuk join jamuan2 spt jamuan klas oleh pelajar2 dan jamuan dr cg2 yg nk pegi 'HAJI' dan ada juga jamuan cg yg baru melangsungkan perkahwinan anak..

kami mengikut shj cgu2 ni mmbawa kami ..haha smpi pengetua mengusik.."wahh mesranya jurulatih ngan cikgu2 SMKPS"..

Dihari terakhir..kami d bawa oleh guru2 kursus IES ke pekan jerantut utk bersarapan..seronok sgt sbb ini pertama kali kami di layan bagai satu keluarga..eheh..Sarapan kami pagi tuh di taja oleh "kak Wok Kelabu"..nama manja Ketua Puteri Umno Jerantut yg kebetulan berada disitu..

1 comments:

  • September 29, 2011 at 1:36 AM
    Anonymous says:

    pembetulan..kak wok kelabu sbgai ketua wanita bahagian jerantut...

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates