Tuesday, November 18, 2008

ha..windu kamoo

,
Assalamualaikum..

pukul 4 pagi, 15hb saya menuju ke kota baru klantan..huhu..1st tym jalan jauh..brapa kali berhenti sbb letih n ngantuk..kul 12 kami smpi ke kota baru..tros jumpa member yg da tggu kt bachok..pas mkn kt umah aqma, sy tros berpecah..zura n team zali ke terengganu..saya dan aqma ke hotel penginapan kami mlm nih..ptg saya amek pluang tuk tdo merehatkan bdn..aqma org klantan so dia balik umh dia..ptg sy teringat housemate sy dulu (nor hadia ) semasa di Al-Amin..dia da lama pindah ke klantan..so sy msj dia..x sgke dia kol saya dn ajak sy dtg umah..hahaha..sronok..dengan keberanian yg ada..sorg2 di mlm hari sya meredah dunia klantan ke kmpg laut..umh ha..akhirnya sy smpi..wahh hmpir 4 tahun x brjumpa dia..Ha..windu sama kamoo..dia x brubah..masih ske ketawa..manis senyumannya..Ha da brkahwin 2 tahun..igt lagi semasa kami mengajar dan duduk bersama di Al-Amin..Ha..adalah teman saya yg sgt suke merendah diri..suka menolong semua kwn2 dia..sy igt lagi dia lah yg bersusah payah menolong sy angkat barang semasa sy pindah umah..ringan tulang..

Saya sempat makan mlm di umh Ha..mlm sy balik ke hotel...

Keesokan hari merayap2 ke bandar kota baru n mkn nasi kukus..dan petang baru kami ke machang sbb esknya kami akan mula mengajar guru IES di Sek. Keb Pangkal Meleret Machang, Klantan..Disini sy mula mkn mknn yg manis2 hahaha..4 ari di klantan 'diabetis' hahaha...

0 comments to “ha..windu kamoo”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates