Friday, October 10, 2008

Selamat Hari Raya

,


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pelajar2 dan pembaca blog yang disayangi dan dikasihi sekelian,semoga anda semua sihat sejahtera hendaknya dan sentiasa dilindungi oleh Allah selalu hendaknya.
Saya mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada nda semua.Andai ada terkasar bahasa terlanjur bicara,saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf atas segala teguran dan kekurangan yang tidak disengajakan.
Khas kepada anak2 murid cikgu yang kini ada yang telah 'menghilangkan' diri mungkin atas alasan kesibukan dan juga mungkin 'menjauhkan' diri seketika lantaran tiada apa2 aktiviti yang dapat kita sama2 berkumpul seperti dahulu,sama2 lah kita saling bermaafan dan menghalalkan makan dan minum masing2.
Terima kasih kerana memberi peluang cikgu menjadi sebahagian ahli yahoogroups antum dan kehadiran antum memeriahkan dan menceriakan suasana group ini semula,syukurlah kerana ukhwah antum masih kekal di hati.Alhamdulillah.
Cikgu mengambil kesempatan ini juga mengucapkan selamat hari raya dan juga mohon kemaafan andai ada kesilapan yang tidak disedari dilakukan oleh cikgu kepada kepada antum semasa kite bersama2 di al-amin dulu, maklumlah kdg2 cikgu nih 'terlaser' bile berkata2..hehe..semoga ceria selalu di samping keluarga yang tercinta.
Semoga hari lebaran ini membawa seribu kebahagiaan buat kita semua.amin.
Sekali lagi kemaafan dari saya,terguris rasa terlanjur bicara,bersama2 lah kita saling bermaafan dihari yang berbahagia ini,semoga ukhwah ini berkekalan untuk selamanya.
salam sayang dari hati drpd saya buat anda semua..



Cuti Raya ke 2..saya berkesempatan berjumpa n beraya di Umah nenek Duha di Batu Pahat..Windu sbb da lama x jmpe..duha masih seperti dulu tapi basela semakin meningkat dewasa..so berbicarapun da cam matang skit..ye ke duha..hehe...

0 comments to “Selamat Hari Raya”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates