Wednesday, October 22, 2008

beriadah di kg k.liza n ke langkawi...yihaaa...

,

Assalamualaikum...

Setelah penat berulang alik ke baling..saya plan merehatkan bdn dan otak saya..17hb pagi setelah kak kamisah berjumpa sume trainer..kami sebanyak 6 buah kete ke kampung k.liza..wahhh takjub dgn keindahan ciptaan ILLAHI..sawah luas terbentang..sejuk mata memandang..ptg kami berkelah di Air Terjun Titi Hayun Yan Kedah..
ana, nida, saya dan zura

Malam saya, zura, ana dan nida bermalm di umah kliza..pg2 esknya kami breakfast kt bendang..wahhh best2..pas amek2 gmb kami balik bersiap tuk ke langkawi..

Kul 2 ptg kami sampai ke Langkawi..kami naek cabel car..hahaha sian saya tgk k.liza..terketar2 nk naek cabel car..hehe.."huh..x nak da pas nih akak nk naek cabel car lagi" haha x abes2 k.liza berckp..haha..
lps turun dr cabel car.. kami singgah MRSM Langkawi..BITARA..sbb nk jumpa ke empat2 anak2 murid ku yg di rndui..dlm kul 7.40 mlm sy gembira dpt jumpe ammarah, liyana, fana dan aini..walaupun prtemuan yg sgkt..sy dpt rsekn satu kepuasan bila berjumpa ngn mereka..

mlm kami ke pekan kuah..shopping..hew, x taw nk beli ape..beli coklat je la gamaknya..

pgi esknye berswimming2 kt resort..

kami smpi jeti kuala perlis kul 12tghari..

saya dan nida tros ke Teluk Intan perak..saya kene amek aqma kt teluk intan..nida mmg dpt skool kt situ..oleh kerana da mlm dn bdn pun da penat..saya n aqma tmpang tdo kt hotel nida...

Alhamdulillah sepanjang 2 hari nih begitu indah sekali melihat keindahan ciptaan TUHAN..laut yg terbentang luas dan melihat gelagat manusia...

0 comments to “beriadah di kg k.liza n ke langkawi...yihaaa...”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates