Thursday, May 17, 2012

kronologi 2 bulan

,
fuuhh fuuhhh..

hampir lupe password blog ni..huhu..

kronologi sepanjang 2 bulan ni..

travel dr kemasik terengganu dan ke johor pulak, bukan sesuatu yg mudah, tapi kerja pye psl, nak sara hidup dan komitmen buat saya kuat insyaALLAH..penat jgn cite tp shikin kuat...

apabila di suruh ke sri gading (ade kerja di sana) , saya bayangkan muke adik beradik dan anak2 saudara yg da lama x berjumpe..

2 malam stay di umah pusaka parents.. jumpa amir hamzah yang semakin 'sehat' peluk dia,, rindunya...
alahai kesian tgk amir, jalan kena papah, cakap masih x boleh.. kronologi amir


amir koma accident motor pada nov 2011

Amir Hamzah, 2 bulan selepas itu..

da montel skit..



amir mggu lepas, sudah di pasang tempurung kepala..Alhamdulillah...


2 hari pasang tempurung, amir da boleh balik rumah dan wish hari guru pada saya.. Allah hu akbar.. sayu betol..

"Selamat hari guru untie teh terima kasih mendidik kami dan berbanyak terima kasih memberi nasihat kepada abang ketika abg ada masalah...syg untie teh......"    AMIR kuat..Auntie teh doakan amir cepat sehat dan kuat dan boleh belajar cam base..

jenguk family along pulak..aiyooo rindu si tembam ni..hahaha..


zafrul azam (anak along), punye la da lama x balik kampung, rupanya hotel saya duduk di sri gading hanya 500 meter dgn umah along..ciitt

balik dri sri gading, sggah rumah adek di melaka, baru bersalin,  dapat anak saudara yang ke 13..perghhh..hensem..kecik giler..tapi puas dapat dukung..bau baby ni best tol la...ni nak share gmbr2 anak saudara baru dgn makciknye yang awesome.. fuuuh fuuhh..

 wafiy



 bawak mereka dinner.. dah besao..



 ni tempat kerja saya...huhu,, satu setup pc, satu layan mixer..huhu..

 Semoga Allah bg saya kekuatan dalam melayari kehidupan ini..

TQ kepada yg masih igt dan wish ucapan guru kepada saya, semoga Allah merahmati anda semua..ameen..

0 comments to “kronologi 2 bulan”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates