Tuesday, December 13, 2011

Alhamdulillah

,
"nnt bila free2, tlg cg cat umah eh.." - saya roger diyana..
"cg esk ana nk tlg cg cat umah"..diyana msj..pas balik dr kerteh, terus setting nak ambil diyana (khames) dan   bawak balik umah saya BB..
petang belicat..diyana yg pilih color uh..saya suke..

serabut an rumah saya..maklum la rumah tinggal...

sebelum mengecat..yg paling kelakar nk tanggalkan border uh, smpi sket2 tangan,, da lagi semeter nak kikis, saya tepek dgn air, senang giler tanggalkan dgn air..gelak besar kami..

non stop kami mengecat, dr pagi smpi marghrib..giler lenguh tangan..baru dapat siapkan bahagian ni..
apepun..TQ Diyana sudi pinjamkan tenaga membantu cg, TQ meringan tangan mengurut cg..TQTQ..mlm hantar diyana balik..



SABTU
lepas abes klas uitm, set konvoi 3 kete dgn gang dejo..gerak ke janda baik...pergi majlis perkahwinan Arfah..Alhamdulillah..


Tahniah Arfah dan Wan..TQ dejo mengiringi cg, sori bawak u all jalan jauh hahaha..walaupun kami dtg tym2 org da nak bungkus meja..tp sempat gak makan dan layan eskem..

* TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG WISH BIRTHDAY..ADA YANG CALL KUL 12 TGH MALAM TP SAYA X DPT ANGKAT..MMG TIDUR AWAL DAN HP GELONG, TQ YG WISH DI FB DAN SMS.. TQ TEMAN SEKERJA YG BELANJA SAYA KFC..RASA TERHARU SESANGAT..TQ2..SEMOGA IKATAN UKHWAH ANTARA KITA SENTIASA TERJALIN KERANA ALLAH..

tq kata2 doa dari kalian semua..sayang semua...

0 comments to “Alhamdulillah”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates