Saturday, September 17, 2011

Muda sebelum Tua

,
Assalamualaikum..

Alhamdulillah..walaupun mmg agak penat..ari ni saya berjaya abeskan ketiga2 kelas saya yg dr kul 8.30-6 ptg di uitm shah alam..

mggu lepas outstation ke kemasik selama seminggu..tidur 2 3 jam jer selama beberapa hari..bdn mmg giler letih..balik KL hari khames, smpi kul 11 mlm..pas basuh baju..tidur..esk paginya g konvoi raya dgn dejo..badan tym uh mmg da flat sgt2..kuat kan kaki lagi..

sabtu class..perghhh..naseb baek lecture sgt best..so semangat..TAPI..

masa degree saya amek multimedia web broadcasting..sambung master saya tukar ke IT..jujur saya katakan..belajarlah ikut pada minat kita..haha..saya mmg x minat IT..lagi bila master, byk benda more kdp management..saya ni dah la budak teknikal..ske bende2 hardware2 ni hahaha..so mmg paksa diri tuk terima IT..semoga ALLAH permudahkan saya..

"dah tahu x ske IT, nape amek course IT"..

baru td DR EMMA bgtaw..uitm ni mmg target nk bantu bumiputra..dah la yuran paling murah, goverment nak anak melayu celik ilmu..

saya pilih UITM sbb yuran MURAH, saya pilih IT sbb UITM x de MULTIMEDIA  wawawawa...

ini la 1st time saya masuk kelas yg x de cina, india or any bangsa len selain melayu..1st day saya dah mula ramai kawan...mcm x percaya..dulu masa kat oum..mmg buat hal sendri jer..haha sbb rmi chinese..dlm kelas saya paling tua kakak yg brsesemangat berumur 45 tahun..perghhh bravo makcik..anak dia yg sulung Tg 5..

sem ni saya amek "problem solving formalism for IT" dan "Enterprise system develpoment" dan "fundamentals of information system technology"..saje nk sharing..supaya bile ade sape2 nk sambung blaja..leh la cam ouchhhh..IT je eh hehe..

*x de penutup..sekian

0 comments to “Muda sebelum Tua”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates