Saturday, August 27, 2011

saya rasa

,
tapi x..mmg da nanges sepuas-puasnya..saya tiada apa2 dlm dunia ni..lagikan sape2 kecuali ALLAH..


miss u la mak n abah..rindu giler..Al Fatihah..


Basenya kalau hari raya dolu2 tym mak ada, mlm raya umah cam sunyi sbb tggal saya, abah dan mak jer..saya akan tlg bahagian mengemas umah, paling ske bersihkan peti ais..part masak2 mmg saya x membantu sgt sbb mak ske wat sorg2..basenye saya akan temankan mak tido kat luar smpi ke pagi , anyam ketupat feveret saya..pagi raya baru rumah penuh riuh rendah dgn adek bradek yg len dtg dan cucu2 mak dan abah..nyesal x blaja masak ayam masak merah mak yg superb, nyesal x blaja masak lodeh mak yg awesome..nyesal disitu..smpi sekarang kalau masak mmg x sedap mcm mak masak..adeh..

0 comments to “saya rasa”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates