Sunday, August 7, 2011

bukan x suka tapi..........

,


sya x leh fokus....(sambungan di bwh sekali)


Assalamualaikum..
Pagi smlm g buat medical checkup kat hospital al islam kg baru..rasanya seumur hidup saya, nih 1st time saya wat medical check up..seb bek nak masuk U, kene wat, klu x smpi mati x buat kot..masyaALLAH..Alhamdulillah Allah memberikan saya kondisi yg baik dlm tubuh badan ini..insyaALLAH..murah jer RM55 x-ray n urine test n basic2 je la..

kul 12 jumpe huda, insan yg di rindui..percaya x selama sebulan di sana, dia la insan yg x jemu2 msj saya..ukhwah yg saya pk cam wow insyaALLAH..hehe bawak dia g beli camera..dr dulu dia nk sgt, so mule2 g k4, pastu wangsa walk endingnye beli kt JJ hehe..ni hasilnya



Alhamdulillah semalam kami ber'sweet' tp kali nih kami bergabung dgn berbagai batch..best2..


tazkirah oleh nabilah n fatimah sgt best..rasa sgt takut dgn neraka..'tekad nak masuk 
syurga..tapi bagaimana?' jadi mari cari..sharing dr kakak acik td sgt bagus..itula realiti bile 
u all da keluar bekerja dgn bercampur dgn pelbagai org..igt senang ke kekalkan iman dlm 
diri..Astagfirullah..jadi sentiasalah lekatkan hati2 antum dgn tarbiyah.. Fatimah Muhammad 
x cukup peramah td..masih nmpk gap..hehe..boleh di baiki..hehe..so far best alhamdulillah..TQ semua yg menjayakan dan mendoakan..












Allah da bg peluang kat manusia pd bulan ramadhan ni tuk defend diri kite bila di akhirat 
nnt, jadi cari sebanyak2 pahala pd ramadhan nih..antaranya, membaca Al-Quran, solat 
terawih, berbuat baik dgn sekeliling, jaga mata, hati dan dll, bersedekah dan byk lagi..


ptg lps usrah, kami order makanan tuk berbuka..lepas berbuka  solat maghrib dan baca quran..


ni sambungan dr di atas sekali...erm saya suka solat di UIA sbb ape eh?.. sbb rmi bdk2 al 
amin ke? or feel solat uh?..mmg feel tp just nak bagtaw, kalau nak solat tp suasana cam 
playground cmner nak fokus? kalau tgh solat bdk2 kecik yg hensem2 cute2 lalu lalang depan 
kite, camne nk fokus..adeh..astagfirullah..


ok fine saya x de pengalaman ade anak..tp saya g gak masjid2 len tp x seteruk di UIA..mmg 
foreigner x reti kawal anak mereka ke? masyaALLAH..


erm apepun saya suka solat di masjid UIA..hehe tp kene sabar dan beri tumpuan jitu..

3 comments to “bukan x suka tapi..........”

  • August 7, 2011 at 7:44 AM

    ala cg,
    xyahla letak video taj pahape tu
    malu laaaaaa
    HAHA

  • August 7, 2011 at 12:45 PM

    eh..bile nt gelak kt bawah uh cg cam x sure nk remove ke x video uh hehe

  • August 8, 2011 at 6:46 PM
    Latifah says:

    kelakar la cg,.. =D
    yg post bwh2 tu

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates