Monday, June 13, 2011

PIKNIK UKHWAH

,
Assalamualaikum


best best best..tu ungkapan saya..walaupun x ramai yg dpt g, tapi saya puas sgt2..sgt2..sgt2..


1. dapat jumpa atiqah khuzaini hmpir 3 tahun x berjumpa
2. dapat jumpa nabilah , x bertememu sejak dia pergi libya..
3. dapat jumpa aisyah yg sgt keibuan
4. dapat jumpa suhayla yg manja
5. dapat mengenali zati amni tokoh akhawat mantap di UTM JB..
6. dapat jumpa dijah shariman yg pendiam tp dia cam ske nk belajar sesuatu dan x putus asa..best2
7. dapat jumpa fatimah yg manis dgn senyuman penyejuk hati..
8. dapat jumpa basyirah yg setahun lebih x jumpe dgn lemah lembutnya..
9. dapat tahu sg pisang yg cantik di rebutia..
10. dpt seberang sungai dgn air yg deras paras pinggang dgn menjunjung laptop
11. dapat tazkirah psl ukhwah dr gadis libya..tergamam semua bila dia brcakap psl ukhwah..betul sgt apa yg di perkata..rasa cam kerdilnya kita di dunia ni, dan dia bercakap pasal berkorban..wahhhhhhhhhh saya suka..
12. takjub  tgk mereka bagi makan ikan yg sgt jinak..comel..1st time..
13. dapat tahu di mana sg pisang..hehe
14. byk sgt saya dapat..


sebelum menyeberangi sungai

nampak x fish..fish ni jinak

 sungai pisang..tenteram dan privacy..cme tym kami pergi uh rmi org2 thailand ke bende tah..eeeiii



 berkorban..saya suka tym nih..suka..suka..

 saya da rasa mereka sudah membesar..mereka tahu apa yg perlu di buat dan bekorban..nak nanges happy..emo..wei batch derang ramai yg da kawen kot..mmg da besar la uh..hehe

nak pergi lagi..bestttttt

atiqah comel

dijah sha tlg amek gmbr

pernah x org buat tazkirah dlm air..hahaha saya 1st time..sbb masing2 cam jakun..lagi2 atiqah kata kat canada camping pun dlm cabin sbb sejuk..haha

betapa kami sgt menghargai air, smpi makan pun dlm air..mantap

 model khemah cun...


NAK sangat dapat gabungkan semua alumni batch ni seramai mungkin..sekurang2nya 70 org..jom ruangkan masa bersama bergabung dan yg penting BERKORBAN demi memperjuangkan UKHWAH dalam ISLAM..nab kata kita nak berjumpa dalam syurga bkn dlam keadaan bermusuhan..jadi ukhwah kerana ALLAH..bagaimana nk ukhwah kerana ALLAH, mari ikhlaskan hati bersama hanya kerana ALLAH..




jom2 next plan dr dejourney..insyaALLAH..PIC Nabilah..

2 comments to “PIKNIK UKHWAH”

  • June 13, 2011 at 11:08 PM

    sedeyy. mesti x complete kan sbb ana xde. haha prasan:p

    yeay, bila next program? jom2! rindu bangettt ni. biar la revolusi lama2 kat libya tu biar ana bley jmpe nab lagi dan semuaaaa. hee:P

    haha cegu, comel gila semua dah besar sbb ramai dah kawen. lol.

  • June 14, 2011 at 2:11 PM

    hahaha cg duk pk kalau nt ada, mesti nt gelak2 tym merentasi sungai..adventure..cewahh..

    next prog insyaALLAH DAURAH dejourney..semoga nt dpt bantu team daurah ini..

    mmg derang semua da BESAR hahahaha..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates