Sunday, May 22, 2011

kruk..kruk..kruk

,
Assalamualaikum..

Semalam ada majlis kesyukuran + doa selamat umah dd..mule2 igt nk dtg kul 4 je ke..tp huda ajak dtg awal sbb dia ade hal ptg..dah kul 11..dgn gelabah mandi+gosok baju+gelabah kunci trtinggal dlm umah pas pintu di kunci dr luar..adeh..(moral of d story jgn gelabah)..seb bek ade kunci spare dlm kete..

dgn jammed depan selayang..aw aw aw.."ana da lama siap cg"..haha janji dgn anis kul 12..kul 12.45 bru smpi umah dia..erm..

tros g umah dd..rindu tol dgn jepun ni..suke tgk idung dia..haha..wat cam umah sendri..lepak2 dgn anis n far smpi kul 4.30..haha..siap tumpang download maharaja lawak lagi tp x sempat abes..jadi gunela UNIFI..hehe..


pas hantar anis, amek huda n tros ke tempat urut..setelah sekian lama kaki saya terseliuh dan bengkak dan x boleh bengkok..baru ari ni saya g mengurut , nama makcik uh cikgu rokiah..cam nama watak dlm cite P.RAMLEE an..wah tempat dia cam dalam SPA..bilik khas yg ada air cond..sekali cg rokiah tekan kat lutut uh terasa tulang uh berbunyi2 kruk krik kruk krik..saketnya.."cuba bengkok" makcik uh suruh.. "hudaaaa da boleh bengkok, magicnya"..aku menjerit kat huda yg terbahak2 gelakkan saya..."hah simpan lagi" makcik uh bersuara..(ceh macam ayat dlm novel lak)..x smpi 1/2 jam dia urut..alhamdulillah lutut saya boleh bengkok dgn smooth je..kalau x b4 ni terasa sakit bile tulung berlanggar dgn tulang bila nk jalan n bengkok..

"hah dlm 3 mggu nih kene pantang,jgn makan makanan yg berasid, cam seafood, kekacang dan sebagainya" pesan makcik uh..

so saya dgn happynya bersyukur sbb Allah temukan saya dgn Fathy yg promote cg rokiah nih..jadi sape2 ade masalah tulang belulang nih..dtg la kat uamh makcik ni..dekat sentul..taman pelangi 10..no hp boleh minta saya..InsyaALLAH..cg rokiah ni 'pengurut profesiaonal' siap pegi U.Kingdom tuk belajar psl tulang..

TQ Allah

1 comments:

  • October 17, 2012 at 2:44 PM
    roy says:

    As Salam...boleh tak nak mintak no telefon Cikgu Rokiah yg kat Sentul tu. Sbb sya trseliuh blakang sya and kaki pun ada bengkak yg tk sembuh2. Pls. Thank you.

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates