Tuesday, April 5, 2011

KEPUTUSAN

,
Assalamualaikum...keputusan ape?..erm agak da lama bru nak post..bg cool dulu..


Keputusan SPM 2010 Al-Amin...Jujur kali ni saya lebih cool bila results nk keluar..nape?..tah..rasa cam cool..haha..susah nk ckp..


pukul 9+-..Huda call..tym uh saya dok lepak dgn kawan2 opis cite psl spm adek masing2.."cikgu..alhamdulillah ana dpt straight A's"..tym2 uh muke saya tunduk ke meja dan mengalir air mata..bersyukur dan post dlm FB..tetibe saya jadi cam x cool sgt..sya mcm nak tahu results anak2 yg len..sy cbe x nk brtanya tp akhirnya sya msj dee..dee  x check lagi.."dee alhamdulillah huda straight a".."alhamdulillah..cg ana berdebar"..saya minta no ic dan angka giliran dee..tp dlm kul 12+- , bru saya SMS ..tit tot..msj masuk .. terus call dee bgtaw results dia..straight a gak..menangis sekali lagi..Alhamdulillah..then msj masuk masuk dan masuk..masing2 send results masing2..Alhamdulillah..Alhamdulillah...Tym uh mmg rasa nk ke sekolah nk jumpa mereka..aaaaaaaaaaaaaaaa TQ Allah memberi mereka akal yang sehat cemerlang ilmu dunia dan akhirat..Alhamdulillah..


PEMILIHAN


So plan tuk isi UPU plak..masing2 da pening pk course yg cun dan best dan sesuai dgn mereka..jujur juga mmg pening..nak kene pk kehendak ibu bapa, nak kene pk kelayakan pd results, nak kene pk impian ms depan, nak kene pk kemampuan..saya phm..saya lebih kepada nasihat dari pengalaman alumni..x nk push..ngee..Alhamdulillah saya puas hati dgn pemilihan mereka..


HADIAH


Takrim baru lepas..pada mulanya mmg x bleh nk dtg sbb mslh sendri yg 'penakut'..ikutkan cam x logic tp bila nu' bg semangat dan nasihat dan penyelamat...hehe..tq nu' last minutes saya gerak ke dewan utama BMI tuk hadiri TAkrim Al-Amin..smpi2..nmpk dee naek pentas..saya gembira tgk kejayaan mereka..saya gembira..Alhamdulillah Allah kurniakan saya ank murid yg baek, soleh solehah..(x memasal) 














Tahniah kepada semua...anda memang hebat insyaALLAH..

TEXT UCAPAN DARI ALUMNI (copy paste dr FB)


    • Syazana Adnan Mabruk adik2 didikan al-amin. Semoga ke mana sahaja kalian di campak di atas muka bumi Allah ini, bawalah ciri2 didikan Al-Amin yang soleh wa musleh. Kekalkan momentum kalian di mana sahaja kalian berada. InshaAllah, Allah ma'akum ♥
      Sunday at 23:18 ·  ·  6 people
    • Aliah Tarmizi bercampur baur perasaan tgk album ni cg, jzkk tlg uploadkan ;) Mabruk 'alaikuma adik2 sekalian, moga Allah redha dengan usaha dan penat lelah kalian. Cemerlang atau kurang cemerlang akademik bknlah kayu ukur antunna blh survive atau tdk slps tmt alam persekolahan. Sebaliknya kekuatan dalaman, sahsiah n jati diri kena lg hebat supaya tak hanyut jauh nnt dgn mcm2 cbrn luar ^^. Adik2 acuan tarbiyyah sekalian, moga di mana2 aje bumi dipijak, di situ tarbiyyah kan dijunjung, inshaAllah!...
      Sunday at 23:43 ·  ·  3 people
    • Norashikin Tajuddin terima kasih aliah..doakan mereka..
      Yesterday at 03:26 · 
    • Asma' Nasir tahniah kpd adik2 alamin..inshaAllah kejayaan antunna bakal membuka seribu langkah ke hadapan..bright future inshaAllah waiting u giys ahead..jgn lupa apa yg mutiara2 yang dpt kt alamin ye..kembangkannya =)
      Yesterday at 06:34 ·  ·  1 person

0 comments to “KEPUTUSAN”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates