Friday, February 25, 2011

azharian

,
Assalamulaikum..


2 hari berturut2 berjumpe dgn pelajar made in Al-Azhar..


Semalam outing dgn 'Ammarah..jumpe kat mid val..gerak ke IKEA..x plan pun nk g ikea tp cam g je la..sbb bila salee promote meatball kat IKEA cam sedap..erm x leh jadi nih..hehe..


sambil jln beli brg smbil berborak dgn si comel yg da lama x jumpe..story?..erm mcm2..politik pun sumbat sekali..x taw la , dulu saya x ske ckp politik tp skrg kat opis pun sebuk nk ckp politik..saya rasa semua org da taw saya pro mana..ahaks..duk kelantan 6 bulan cukup buat saya open bercakap psl politik..no selindung2..


"ana suka karipap dkt IKEA"..'amm ckp..


selama saya g ikea , x pnh pk psl karipap..ok beli sebijik..harga seringgit satu kot..tapi mmg serius sedap..menyesal beli satu..siyes sedap..tapi sape yg x ske telur..x yah beli..


'amm pernah bg saya benda ni..setiap gulungan kertas tu ada kata2..smpi skrg still simpan ..




ptg...syifa' habeeb msj.."lunch esk sama2 nak tak cg".."ok set"


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Hari ni lunch dgn syifa kat mid val..location..The Warung..mee rebus x bihun soto=sedap..


oleh kerana limited masa..so berborak semua ayat2 yg padat dan berisi..hahaha..x terpesong2..sbb base kalau dgn syifa mmg byk ayat2 terpesong2 nih..


TQ syifa belanja BIG APPLE..dalam 1 jam berjumpa, cukup buat saya puas dpt peluk n melepaskan rindu..


Cg doakan nt berjaya dunia dan akhirat..jgn putus asa, semoga ALLAH permudahkan usaha nt..insyaALLAH..

0 comments to “azharian”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates