Sunday, January 30, 2011

menyerahkan sesuatu yg disayang

,
Assalamualaikum..


teringat kata2 acik.."mak ana kata, kalau kita sayang kat org uh, kita akan bg brg yg paling kita sayang"..


ahaaaa..tp saya bkn bagi terus tapi hanya minta yana jagakan..(saya x taw ade kaitan x dgn word diatas uh)


oleh kerana office saya tutup/CNY seminggu, maka saya telah minta yana jagakan 'NODY' saya..


dan bila rindu screen desktop saya adlh gmbr NODY...




yana tlg:


1. jaga elok2 eh nody..bg dia kasih sayang yg seadanya..klu nt stress, tgk nody, insyaALLAH akan cool..
2. bg makan 2x sehari pagi 5 biji..mlm 5 biji
3. lepas 5 ari tukar air, anti klorin letak dlm 5/6 titik
4. kalau nt tggalkan dia. letak cermin seblah aquarium uh supaya NODY x sunyi..


TQ yana..


*saya nak bercuti..terapi otak selama seminggu..doakan saya..

1 comments:

  • January 30, 2011 at 6:57 PM
    duha says:

    haha..CUTE

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates