Monday, December 27, 2010

SAYA DAN BOLA

,
mmg x boleh di pisahkan..erm mgkin didikan dari kecil..satu family giler bola, dulu kecik2 abah suka bukak channel sukan..so smpi ke besar , ni la produknya..(anak perempuannya gler sukan)..


semalam pas abes men netball..balik umah terus..nk ke rumah kene lalu stadium bukit jalil..aduhhh sesak giler, sbb mlm td final cup suzuki AFF msia vs indon..


smpi umah mandi lepak2, makan...


kul 6 ptg.."ateh nak tiket free x tgk bola malam ni, noni ada satu, eli dapat free"...saya pun senyum memanjang....trus siapkan diri, siap pakai tshirt KUNING AS_SOLAH..hahaha..semangat..saya g SORANG..SORANG..




kul 7.30 parking kat astro..dlm 20 minit jalan..aduh..semangat ku gagahi..nmpk rmi solat marhgrib kat ruang2 di stadium beralaskan bendera malaysia..bagus..bola2 juga..solat jgn tggal..


sebenarnya ni la kali pertama saya masuk stadium ni utk menyokong MALAYSIA..haha b4 ni mana penah msia smpi ke FINAL cup suzuki ni..annnn..
















siyes mg meriah dlm stadium..jiwa dan raga saya terus membara bersemangat dgn 80ribu penyokong...


mmg la tgk kat TV lagi puas tp kat stadium dia punya feel len skit..kalau saya saya player msia tym uh mesti saya menages2 atas padang sbb terharu dgn kehadiran penyokong n nyanyian semangat..seb bel saya bukan player..kang x memasal saya emosi melampau..ngee..


masa pertama sgt bosan sbb x de jaringan..seronok gak tgk de pancaran laser yg di jadikan satu isu pd perlawanan smlm..




Tidak perlu berdolak dalih lagi..inilah suspek/penjahat sebenar yang menggangu perlawanan akhir pertama Piala Suzuki AFF malam tadi.



apepun x de gaduh2 smlm n semuanya enjoy..dlam stadium saya duk seblah satu set family yg best..semua satu rumah dia bawak..mak ayah, anak2 smpi yg umur 3 tahun pun dia bawak..mmg semangat tol...


TAhniah MALAYSIA..chaiyokkk..

4 comments to “SAYA DAN BOLA”

  • December 27, 2010 at 12:37 PM
    huda says:

    gila kentang la cg g stadium.
    ktorg tgk kt umah je dah teruja macam ape je..
    nasib baik abi xde kt umah mlm td, klu xkena sound sbb bising menjerit. HAHA

  • December 27, 2010 at 4:01 PM
    shikin says:

    haha..derang men best ar semalam..puas ati tgk..

    alaaa cg dpt tiket free..tu yg g..haha..

  • December 27, 2010 at 7:51 PM
    Sarah Hanisah says:

    tak da gaduh2 semalam? hah.
    kalaulah cg tgk twitter malam td, orang indon bukan main marah . siap malaysia jd top trending lg, disebabkn orang indon. memang sedap semua maki hamun diorang fire kat kita. naseb baik ana cool je time tu...

  • December 27, 2010 at 9:34 PM
    shikin says:

    tu ar..kat stadium mmg x de yg gaduh2 cume cam derang "boooooo" je la setiap kali gonzales dapat bola..

    pg td cg bce gak pasal indon maki hamun dlm twitter..erm standard la uh..perang2 molot..masing2 x wat ati..hehe..

    pasal laser uh..tym msia kalah dgn indon 5-1 dulu..penyokong indon yg start gune laser uh..

    smpi msia, penyokong msia plak balas dendam..mcm2..haha..

    ade yg emosi ckp suro boikot barang msia la..haha..x pro lgsung la..just bola sepak jer kot..derang ni emosi terlebih

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates