Wednesday, October 13, 2010

TAK MALAYSIA

,

Assalamualaikum..

Saya peminat bola tapi jgn sekali2 kaitkan saya dgn bola sepak msia, walaupun kad pengenalan saya warganegara msia..saya giler suka EPL manchester united..


saya sanggup tgk mamat2 eropah uh tendang bola ke sana sini sampai 90minit sbb cool, xperlu nak baling mercun, baling objek, bertumbuk..eeiii geli tgk sikap org msia yg x bertamadun mcmtu..(tadi tgk berita psl perlawanan bola liga msia SELANGOR vs KELANTAN) sampai ada yang mati..astagfirullah..


kalau rasa nak tunjuk kuat, masuk wrestling..nak hentak2, henyak2 up 2 u..kalau rasa nak tunjuk macho baling2 mercun..cube baling mercun masuk dlm kerongkong..wow macho kot..



eeeeeiiiiiimasih menyampah bila tgk peminat bola sepak msia yg x siuman itu (yg ske cari pasal uh)

0 comments to “TAK MALAYSIA”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates