Monday, September 13, 2010

Plan last minute cam best

,

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya sume..

Hari raya pertama mmg duk umah adek..kerja nya makan+tgk TV+basuh baju+internet..

tit tot msj masuk dr angah “Kita kumpul raya ke-2. Lps u all ke kuala pilah. Kita balik air hitam. raya ke 3, kita raya umah along n sg sibol. ptg atau malam 2 kita balik umah masing2..ok tak?”…

so lps bincang dgn adek..set sabtu g beraya..seb bek bawak baju kurung..sbb plan asal mmg x g mana2 pun..igt nk duk umah adek je..ngee

raya21dekat umah adek di jasin Melaka..

raya33Lepas beraya dan berkumpaul semua adek bradek di umah bapa mertua adek..kami ke umah achik kat melaka (saudara aruah mak)

raya16kami ke rumah Mak Esah (adek bongsu aruah abah kat kuala Pilah)

raya15pastu gerak ke umah aruah abang abah kat Kuala Pilah gak..pastu gerak balik kampung di air hitam..sampai umah kul 10..

kul 11 nak tdo dah..tetibe alamak..x leh napas..semput lagi, oleh kerana, kereta saya tggal di melaka, so jerit adek minta tlg hantar g emergency..seb baek klinik depan  umah buka..P120910_00.33ni la kesan duk minum ais melambak..

kul 3.30 pgi baru tdo..

RAYA ke 3 di AIR HITAM.. raya13Keluarga ALONG..Semenjak mak abah dah meninggal, Along semakin care dgn adek beradek dan kami semakin rapat..

raya12keluarga Angah..Angah perancang tuk adek2 sume dapat berkumpul..dia x berkira psl duit n makan asalkan sume cam hepi..hehe..angah byk bersusah payah utk adek2..

raya11

Keluarga Alang..Alang di pertangjawabkan tuk menjaga rumah pusaka abah..di sini tmpat kami berkumpul..dulu saya dgn alang mmg slalu bergaduh..haha..skrg alang sgt caring..so sweet..haha..sup alang mmg power..raya9raya16yeah..ni keluarga BESAR saya..mereka pggil saya ‘UMMI’ dan “AUNTIE TEH’..gedik tak..TQ kat sume , walaupun saya x de keluarga sendri tp mereka x menafikan hak saya tuk hepi dgn mereka..

raya20 

Keluarga adek bongsu saya..paling rapat dgn saya, dia la..haha..kalau saya bosan, rumah dia tmpat saya tuju dulu..adek mcm aruah mak..sebijik..kalau saya balik umah, dia akan sediakan apa saje yg saya nak makan..haha

raya6Keluarga BAHAGIA saya..RAYA 2010..raya14

lepas sesi bermaaf-maafan n hulur duit raya..kami 4 kereta gerak ke umah Abg IS kat bandar Tenggara JB..pastu ke umah mok de..

raya2 raya3     raya38     

Alhamdulillah tgk muke along cam bahagia dapat kumpul semua adek bradek..TQ sume..

Doakan saya cepat dpt jodoh..haha..leh beraya dgn org tersayang plak tahun depan..ehh ayat sgt melampau ke..hahaa..

2 comments to “Plan last minute cam best”

  • September 14, 2010 at 10:49 PM
    ili raihana says:

    "Doakan saya cepat dpt jodoh.."

    inshaAllah kak, ameen...

    selamat hari raya , k.shikin..
    maaf zahir batin....:)

  • September 15, 2010 at 9:07 AM
    shikin says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaa maluuuuuuuuuuuuuuuu

    selamat hari raya gak ili..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates