Wednesday, September 29, 2010

berani pergi??saya cabarrr~!

,

* copy paste from Blog Afah

hebahan untuk semua~!


InsyaAllah satu program kesenian dari Persatuan Belia Islam Nasional yang akan menemui anda semua akan berlangsung tak lama lagi..


1 program yang menyediakan pementasan teater sejarah jatuh bangunnya tamadun islam diperhebatkan dengan persembahan bertenaga artis nasyid tanahair..
mempersembahkan..


SiRAH MUZIKAL 2010
Merentas Kegemilangan Ummah

klik sini utk maklumat lanjut
TEATER SIRAH MUZIKAL

FINAL POSTER
untuk pendaftaran tiket online :


TIKET ONLINE


program yang membentangkan sebuah sejarah yang hebat....
dari permulaan kedatangan Islam di Mekah..perkembangan di Madinah..merentas arus..terus...


kepada kejayaan dan kegemilangan Islam pada zaman kebangkitan kerajaan Islam Umayyah & Abbasiyyah..


sehinggalah kejatuhan satu persatu wilayah dan kerajaan Islam..dan detik2 terakhir kejatuhan Khilafah Islamiyyah pada tahun 1924..


dan apa terjadi di akhirnya sehingga sekarang?


apa tindakan kita untuk mengkaji dan menelusuri sejarah silam kita semua yang gemilang?adakah kita lupa kita ada tanggungjawab yang besar untuk mengembalikan kegemilangan tersebut?


apa tindakan yang perlu kita lakukan?apa yang telah kita usahakan?atau jadilah kita seperti singa yang kehilangan taringnya....


temui semuanya di SiRAH Muzikal 2010,Dewan Auditorium D8,Blok D8,Kompleks D,Bangunan Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, Presint 1,Putrajaya [bersebelahan JAKIM & Kementerian Luar Bandar]..

Untuk keterangan lanjut dan tempahan sila hubungi :
Syauqi :013-3078097
Hamdan : 013-6286991
Rosezalina : 013-6784972


*saya dgn afifah sudah beli tiket..actually saya ske sesuatu yg idup..so ini la yg saya tggu kan..

6 comments to “berani pergi??saya cabarrr~!”

  • September 29, 2010 at 12:21 PM
    |makhlukDIA| says:

    terbaik cegu ! ni yg sayang bohot2 ni :) kakak ana, syafiqah insyallah g skali :) jumpe kat sana ye, wpon cegu dok kat kerusi vip.sob2 :)

    p/s : sape2 yg nk join, baik cepat, dr beribu tiket, skang tinggal 20 je yg kosong.

  • September 29, 2010 at 2:38 PM
    shikin says:

    alaaa..nt bkn duk vip ke?..alaaaa..x best la x sekali...nt g dgn bas darul quran ke?..

    nanti kite amek gmbr taw..cg nak dtg awal sbb nak cop kerusi..haha gelabah..

  • September 29, 2010 at 3:56 PM
    |makhlukDIA| says:

    ewahhh..disebabkan ekonomi kian menjadi2 susut lurut teruknya, maka kerusi student saja yg saya mampu beli ( er, sejak bile bersaya-saya nie )hehe.

    dq tym nie tgh cuti.kalo ade pon bas dq nnt, bukan dak diploma.tp bdk sijil or ijazah la.

    amek gamba??of koz!saya rindu setiap snap itu!

  • September 29, 2010 at 7:16 PM
    shikin says:

    wow..DQ da ade degree..cemerlang sudah.. ok2 c u @ putrajaya nnt..

  • September 29, 2010 at 7:55 PM
    khairiyah says:

    wahh mcm best je cegu. ana nk g sgt2!! tp xsure lg blk umah ke x tym tu.. huhu

  • September 29, 2010 at 8:25 PM
    shikin says:

    hehe kak yah..kene decide cepat sbb tiket..ni bkn 'masba'..leh beli tiket on d spot..

    *bkn kutuk tp contoh..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates