Monday, August 2, 2010

status wall saya

,


Norashikin Tajuddin tentatif weekend..ari ni,jumaat g hulu langat (rehlah brsma adek2 usrah Al-Huda), mlm ni dgn gangDejourney.12 g nikahFathiyyah Wan Ibrahim, mlm balik smula ke Hulu Langat..sian adek2 kne tggalkan jap..hehe..Ptg balik dan saya akn ke kenduri Fathiyyah Wan Ibrahim, ptg dlm kul 5 ke kenduri umah Nur Farhanah Shaiful Bahri yg akan fly ke Canada sept nih..




malam, dgn muke tensen mengharungi jammed yg paling gempak kat Ampang, saya dtg lambat ke umah fathiyyah..TQ afiqah tggu cg..






balik hulu langat bawak saidatul n syi..TQ temankan cg drive mlm2 yg gelap gelita..

sabtu pagi sediakan beehoon goreng tuk adek2...sedap gak haha..


tghari gerak ke kenduri thia..




balik dr kenduri ke umah fana sb dgn afee.. (fana akn fly ke canada awal sept kot)




lps kenduri, balik ke langat, smpi sana tgk adek2 sdg men..nmpk je saya..huda menjerit.."cg jom kite g mana2 cari makanan, bdk2 ni lapar".. ya ALLAH, kesiannya, maaf cg balik lmbt..lps tuka baju, saya tros bawak mereka g kedai, sian tgk mereka makan dgn laparnya..maafkan cg ye..



kul 10.30, kami meninggalkan TAJ villa, pas hntr antar adek2 kat skola, g kenduri abg chah kt keramat..


lps hntr huda..saya balik..cam base ngantuk..tdo kat dlm kete 1/2 jam dan smbg perjalanan ke rumah..


4 comments to “status wall saya”

  • August 3, 2010 at 6:33 AM

    pergh besar tulisan..
    haha

    tq cg

  • August 3, 2010 at 7:00 AM
    shikin says:

    dah nt yg suro gune tulisan besau2..

  • August 3, 2010 at 6:15 PM

    pergh besar tulisan. ecehh :)

  • August 3, 2010 at 7:20 PM
    shikin says:

    huda da biseng suro besarkan tulisan..erm tu baru saiz 14

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates