Friday, August 20, 2010

musim mengawan dan menetas

,
Assalamualaikum..

bila saya cakap "tak payah la chatting dgn banin".."tak payah la layan topik2 tak penting dgn banin"."tak payah la papar gmbr2 konon2 ala ala ayu kat laman sosial".."senang cite x payah..blaja je dulu".."tutup aurat tu"..masing2 gelakkan saya..apa agaknya derang fikir.."erm kolot la, bknnya nak 'couple' pun..rilek la"..

padahal tu la benda 'basic' tuk menjerumuskan diri ke alam zina..gelak..gelak la..

guna akal ke tak, bila byk baby2 di buang sana sini, kebanyakannya berpunca dr asas di atas..

kebanyakan kes2 ni melibatkan remaja melayu..sila guna akal ok..

darurat nya kes ni smpi msia terpaksa wujudkan Tabung Bayi..

bagi pesalah2 buang bayi ni mmg layak hukum bunuh termasuk lelaki2 hampeh tu sendri..

*hehe baru pas tgk movie baru SALT lakonan angelina jolie..best.. sempat lagi uh..

1 comments:

  • August 22, 2010 at 2:46 PM
    long says:

    like2:)

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates