Friday, July 2, 2010

TAK BIJAK

,

kurang ilmu ataw buat2 tak bijak..saya betul2 bengang dgn org yg merokok dlm bilik hotel, yang merokok dalam bilik bertutup. bagi saya org yang begini adalah org yg BODOH..

 

pahamkan apa maksd saya..semalam menginap di hotel Seri Sutera di Gua Musang (lantak la kalau si owner nak marah dgn statement saya)..bagi saya hotel nih sesuai bagi perokok2 tegar yg nak merokok dlm suasana yg harmoni dan sejuk dgn udara aircond.. antara bilik2 dgn lobby sgt dekat..berkepul2 asap di ruang tuh..saya pelek owner tidak langsung memikirkan guest yg menginap di hotel dia..

 

ohh plez la..buka la skit otak tuh…mulut tu da bau longkang dah..rokok tu HARAM..x cool langsung..

 

so saya x suggest sesiapa yg cool, yg mementingkan kesihatan yg berkualiti, x payah la nk menginap di hotel nih..

5 comments to “TAK BIJAK”

  • July 2, 2010 at 9:48 PM
    Rosbee says:

    DURIAN HAHAHA

  • July 2, 2010 at 9:48 PM
    ateyyyy says:

    merokok dalam lif, merokok dalam toilet.

  • July 3, 2010 at 6:59 AM
    shikin says:

    ha ah merokok dlm lif, cg x penah alami lagi..

    bee..sape yg bwk durian masuk bilik HOTEL..hahaha...at least durian x ganggu kesihatan org

  • July 3, 2010 at 6:05 PM

    ehem! knp kain telekung cg bau rokok?
    -_-

    haha

  • July 4, 2010 at 7:20 PM
    shikin says:

    sbb betapa kuatnya bau asap rokok uh smpi semua baju n telekung pun bau..eeeeeeiiiii geramm

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates