Friday, June 25, 2010

SEDIH SEBENARNYA

,

Assalamualaikum..

 

mggu nih mggu terakhir saya duduk di kelantan..erm igt lagi mula2 saya smpi di kelantan (pasir puteh)..pelbagai masalah yg di hadapi..kereta saya adlh almari saya..nak cari rumah penginapan susah..seminggu cari x jumpa..terpaksa bincang dgn BOSS utk menempatkan saya ke Kota Bharu..Alhamdulillah di KB, saya stay kat hostel SMKA Naim Lilbanat.. da hampir 6 bulan saya disini..best, seronok..tipu kalau saya ckp saya x sedey nak tggalkan bilik yg saya stay nih..happy dgn persekitaran islamic..alunan nasyid, ceramah, kawad kaki, gelak ketawa pelajar2 di sini..comel2 belaka..maaf berlagak sombong dgn kalian..bkn x nak mesra dgn anda semua tapi saya tak suka perpisahan..nnt saya akan sedih yg amat sgt..hehehe..

DSC_0040_thumb[1] DSC_0053_thumb[1]

jujurnya kalau BOSS suruh saya stay di sini smpai akhir tahun nih..sya sanggup..makanan di sini murah..haha..claypot rm4.50…chicken steak rm6.50…

 

kat sini saya da tahu mana nak makan sup gear box sedap..nak makan nasi kukus ayam besar dan murah..

4 comments to “SEDIH SEBENARNYA”

  • June 25, 2010 at 8:08 PM
    Anonymous says:

    aloooo.sedeynyer....x smpat kite nak makan nasi kukus tuu..

  • June 25, 2010 at 10:42 PM
    shikin says:

    erk..sape nih?..akma ke?

  • June 26, 2010 at 4:55 PM

    ececeh cegu, kan dah kata nanti jatuh hati gk kat kelantan. haha:P
    ok cegu stayje la sana.hee~

  • June 26, 2010 at 10:30 PM
    shikin says:

    aaaaaaaaaaaa....ksyesssss cissss

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates