Monday, June 7, 2010

B4 N AFTER

,

Assalamualaikum..

b4 balik kampung sempat baling2 bola kat wangsa walk dgn ikOi n atey..ok fine saya kalah..2 games..2 2 saya kalah…tapi enjoy..

DSC_0496 DSC_0539 DSC_0568

1st time kot org len tgk ada player men paki jubah..cam wow kot

DSC_0593  DSC_0633 DSC_0640

after balik dr kampung, lepak dgn adek kat International bowling MITC..erm konon international tp staf sume hampeh..x mesra pelanggan, da la asek problem je lane tu..muke masing2 mcm kene paksa kerja je..huihh geram tol..kebetulan time kami dtg team sukma perak sdn men..ok mmg mereka terer..tetibe nak tgk shalin zulkifle men bowling..

 

ok sekali lagi saya kalah dgn adek saya yg sudah beranak 3..erm tangan saya ske bebeno cmpk bola ke longsang..mgkin sbb saya dul sumpah staf bowling uh..tu psl saya kene sumpah “bola masuk longkang”…

DSC_0286 DSC_0303 DSC_0308 DSC_0314 DSC_0323

4 games..1 je saya menang..ngee..ok sape yg nak men bowling dgn saya..jom..tgh musim nak men nih…

0 comments to “B4 N AFTER”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates