Thursday, June 17, 2010

Arcade Acik

,

Assalamualaikum..smlm cuti..uruskan pasal rumah kat rawang..pastu g pejabat agama dan pejabat Jusco..ehh bkn pejabat..g JUSCO AU dgn Dee..TQ dee teman..walaupun agar mencabar pada awalnya smpi kene amek nt kat pejabat JIM hehe..len kali jgn wat camtuh lagi..ngee..

 

lps hntr dee, g solat jap dan tros g amek acik kat opis dia praktikal..4x pusing tggu acik..ye la da la acik x bwk hp..opis dia pun saya x taw..redah je la.. cukup 4x bru nmpk dia..

S S S S

sampai jusco wm..kak yah n athirah da tggu..makan, solat n acik ajak men arcade..acik kata dia nak wat reunion kat cni..hampeh acikk oiii..

 

TQ acik blanja cg chicken steak sedap (duit gaji pertama kot )..sian trah makan spagetti hanget..

2 comments to “Arcade Acik”

  • June 18, 2010 at 2:16 AM
    acik says:

    hahaha..

    tajuk pun buat ana gelak.. tapi best la cg. dari dulu lagi nak ajak cg g stu..tp xpnah pun..alhamdulillah..dapat jugEk..keh3.. thanx cg layan karenah kitrg yg masih 16 ni..keh3 <3 u!

  • June 18, 2010 at 9:25 AM
    shikin says:

    hehehe..tapi cam best gak men tembak2 dgn kak yah..hahaha..mendayung tu yg paling tak tahan..sekali sekali kite kene berjiwa 16

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates