Tuesday, March 23, 2010

MISS U MUCH MUMMY

,

Assalamualaikum..

sejak sampai Qelantan 3 ari lepas..perut saya mmg saket sgt2..erm risau gak tp oleh kerana training kat sekolah sgt padat maka abaikan saket tuh..ari nih da x tahan sebab cam da menyucuk2 dan merebak satu badan..pinggang jgn cakap la..mmg gempak saket..

mlm td kol dyana..dia suro gak saya g hospital ari nih..bukan men lagi dia cite sintom2 denggi (mklum la dia penah masuk wad sbb denggi)..ok,  cg promise akan g spital..(agak manja, mengada nk gak ngadu kat org)..hehehe..

seblum g skola kul 7.30 td, smpt chat dgn nabilah ali..cehh story la skit2 saket saya..then nak taw dia ckp ape..

نبيلة Ali: aha...insha Allah
نبيلة Ali: cg sakit pe? (bile dia tgk status saya)

shikin: x taw saket ape…nk g klinik jap g…cam mencucuk2 kat area pinggang n perut
نبيلة Ali: hurm...cg try minum air limau… kalo x sakit...lps minum mknenye..sakit tu biase…kalo sakit gak..bce doa byk2
shikin: oww ye ke…limau nipis eh
نبيلة Ali: iyep
shikin: nape eh…mistik2 eh
نبيلة Ali: yup…kwn ana ade blaja
shikin: doa ape
نبيلة Ali: dia bitau…ana pon ade bace buku gak…pengarang uh kate…bende2 uh tak suke bnde masam… doa pelinndung…pape je
shikin: air limau uh x campur gule ke
نبيلة Ali: alamak!!!
shikin: hehehe
نبيلة Ali: cg gastrik an??
shikin: ha ah
نبيلة Ali: gastrik leh mkn bnde masam ke?
shikin: telan je kot.. hehe
نبيلة Ali: haha…aha.... telan jelah cg
shikin: risau gak cg nih…da 3 hari camnih
نبيلة Ali: hurm... baik wat
shikin: ok2 TQ
نبيلة Ali: iyep…cg mggu dpn free hari ape?…cg kat klate an?
shikin: selasa smpi isnin..ha ah…senin balik KL
نبيلة Ali: selasa depan cg dah kt kl?
shikin: ha ah
نبيلة Ali: ok2
نبيلة Ali: nnt sy cntct cg insha Allah

shikin: ok cg nk g skolah dah…assalamualaikum

alamak. saya mmg seram giler n x ske bab mistik2 nih..doakan tuk saya ok agar di jauhkan segala syaitan, jin, kuasa2 jahat (ceh tu la byk sgt tgk sinetron indonesia la ni), keliwon, mat lampir ke whatever..semoga saya di lindungi ALLAH..amin..

so td kt skola sempat minum air limau nipis kat kantin sekolah..erm cam base je saketnya..x de beza..erm so alhamdulillah ari ni abes training awal..so tros ke KBMC n amik test urine n darah..saket giler doktor uh tekan perut area apendik saya..rasa cam nk kungfu mania jer..smbil tggu results, saya sms kakak saya..bgtaw everything..(dialah satu2nya tempat saya bermanja dan berteduh..cewahh..semenjak mummy n daddy saya da x de)..wawawawawa mak rindu giler dgn mak…dulu tym saket2 mak slalu cam buatkan bubur nasi (smpi skrg saya ske mkn bubur)...mak cam x reti nk tunjuk sayang, cume mak cam ske say.. “dah makan ubat?” 100x dia akan ulang ayat yg sama tp muke mak cool jer....  pastu mak akan masak ape saje yg saya nak bile saya saket.. AlFatihah..

lps dpt results..mule2 mmg doktor syak apendiks..tp alhamdulillah, saya jauh dari saket itu..ceh tros badan cam tegak dan kembali sehat bila ujian kata sume CUN.. hahah psikologi an..td seblum test muke mcm gajah ilang anak jer..

ambik kau harga semua2 RM185.00..ok fine nnt claim..1st time g private spital..so wat muke cool je la mengadap resit uh..

DSC_0001 huda suro letak gmbr setiap kali saya post..so amek nih huda..( ehh nt suro or perli huda..erk lampi)

doktor da pesan..kalau muntah2 kene cepat2 g spital balik..OK BOSS..trpikir kalau saya masuk spital da la jauh2 nih..sape nk suapkan saya..hahaha gediks….adios..

8 comments to “MISS U MUCH MUMMY”

  • March 23, 2010 at 4:32 PM
    almuqaddasah says:

    syafakillah cikgu!
    cikgu kuat!
    cikgu comel!
    :)

  • March 23, 2010 at 4:49 PM
    shikin says:

    TQ long..long nak suapkan cg x?..hahaha..

  • March 23, 2010 at 4:54 PM

    haha. jap2, cg saket ape?

  • March 23, 2010 at 4:59 PM
    shikin says:

    doktor x leh detect saket ape.. minah..jgn ckp mistik ke pebende..

  • March 23, 2010 at 9:19 PM
    sairisya says:

    cikgu suka tak bgtau ana cg sakit kan ? kalau marah means macam hot pulak kan. kalau hot, tak best lah sbb tak cool. haha ana merepek. cg jgn pernah lupa makan ubat tau

  • March 23, 2010 at 9:37 PM
    shikin says:

    kalau cg saket, nt nak suapkan cg ke sae?..

    ape nt merepek hot+cool=chill (tetibe)

    sedang mkn ubat..TQ

  • March 23, 2010 at 11:40 PM
    Anonymous says:

    cg!knape nie?ta gtau sye?smpi hati!smpi ble nie tanak kngsi crite?huwm?mraj0k ek?huwm k fine!tape la!haha gle sudah..-ank murid mrs. Latipah!

  • March 24, 2010 at 6:19 AM
    shikin says:

    hahaha anony..cg mmg x bgtaw sape2 pun..kecuali kakak n adek cg n tye pendapat org2 len yg de pengalaman saket haha..

    hah..erm..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates