Sunday, March 21, 2010

KENAPA UMMI TAK TELEFON KAKAK

,

Assalamualaikum..

“ibu, kenapa ummi x telefon kakak, ummi x igt kakak ke?”…msj dr adek saya..

tros kol kakak.. “kakak, sori, ummi da lama x kol kakak, kakak rindu ummi ke?”..

“ha ah, kakak rindu ummi, bile ummu nak jumpa kakak?”.. kata anak saudara saya yg berumur 6 tahun..

“ummi dtg umah kakak bila umah kakak dah pasang internet..hahaha”..dia mcm phm dan gelak gak..hehe..

umah dia kat jasin, line internet mmg trok, tu yg mls nk kesana..boley plak camtuh kan..ngee..jahat..

  DSC_2320

“nnt ummi belikan kakak seluar adidas kat qelantan taw”..anak saudaraku dah mule order..haha.. erm kecik2 pun da pandai nak berADIDAS ehh..mengalahkan ummi dia..huhu..

4 comments to “KENAPA UMMI TAK TELEFON KAKAK”

  • March 21, 2010 at 1:59 PM
    TUKANG KATA says:

    hahaha..demand kan..

    comel la anak sedara cikgu..panggil ummi lg tuh..

  • March 21, 2010 at 2:04 PM
    shikin says:

    hehehe..rindu snarnya kat dia tp alasan lawak..sbb umah dia coverage internet trok..haha

  • March 21, 2010 at 4:46 PM

    haha..
    faham

    kalau xde internet xdtg..
    demand!
    haha

  • March 21, 2010 at 5:57 PM
    shikin says:

    lumrah kehidupan huda..td adek cg ckp..ye la2..dia nak pasang pencawag tros..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates