Tuesday, February 9, 2010

TEMAN

,

Assalamualaikum..sejak duduk di hostel naim ni..Balik kerja je tros tdo, hehe..x sempat ber ta’aruf dgn mereka disini..Tadi bru berkesempatan, kebetulan amek brg dlm kete dan trserempak dgn mereka yg on d way nk g makan.. “ehh pandai u all ckp luar eh”..derang risau nk pggil saya apa..saya kata pggil je ‘makcik’..semua gelak..tol la i da tua…hehe..

DSC_0015

mereka afiqah,basyirah and ‘alamak lupe nama yg sorg nih’..hehe..mereka f5..

jujurnya kat cni saya rasa tenang..maklumlah sume pelajar sekolah nih perempuan..mslh disiplin mmg zero..mereka nih sng sgt membantu..ringan tulang..setiap mlm g solat brjamaah smpi isya, subuh pun..derang la..sya belum brkesempatan lagi sbb malu..wawawa..setiap mlm gak sebelum tdo bergema seluruh hostel surah al- mathurat..alhamdulillah..semakin hari semakin syg dgn tmpt ini..

8 comments to “TEMAN”

  • February 9, 2010 at 7:33 PM

    cg kenalkan ana kat diorang tak?
    haha
    gelabah

  • February 9, 2010 at 7:48 PM
    shikin says:

    hahaha..belom..x sempat lagi..soon.. cume cg ckp td muke afiqah uh cam anak murid cg yg bernama 'ammarah..hehe

  • February 9, 2010 at 9:54 PM

    sy 'terjeles' la cegu..hahaha
    ;]

  • February 9, 2010 at 10:20 PM
    shikin says:

    hahaha..ngade2..meh la dtg cni selalu temankan cg n berbantalkan bantal keras tahap otomen

  • February 10, 2010 at 9:02 PM
    sevenNeedLes says:

    oo dah tak nak balik kl eh?

  • February 10, 2010 at 11:22 PM
    shikin says:

    nakkkkkkkkkkkkk

  • February 12, 2010 at 6:12 PM
    hanisah~ says:

    cg, tak pernah la pulak ana dengar surah al-mathurat..hehehe
    "semakin hari semakin syg dgn tmpt ini" ni yang terpedis hati ni...........

  • February 12, 2010 at 7:23 PM
    shikin says:

    ehh nt nih ske la..bkn surah almathurat
    surah al-mulk..ngee..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates