Sunday, February 14, 2010

SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA

,

Ambil lah masa untuk memahami hati dan perasaan KAWAN, kerana dia juga seorg manusia, dia juga ada rasa takut, ada rasa bimbang, sedey dan kecewa, dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan KAWAN sebagai kekuatan.  Kita selalu melihat, dia ketawa, tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka.

4 comments to “SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA”

  • February 14, 2010 at 9:27 PM
    TUKANG KATA says:

    saya sayang cikgu..

    :)

    indah kata-kata ni seindah penulisnya mungkin..hehe

  • February 14, 2010 at 10:28 PM
    shikin says:

    aww..sayang kamu juga najihah..

    aww..aww..aww..hahaha

  • February 15, 2010 at 5:15 PM
    missnanako says:

    wow!!cikgu sudah bermadah!
    miss u lots cikgu kikin :)

  • February 16, 2010 at 12:32 AM
    shikin says:

    miss u tanah lots gak..ngee

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates