Thursday, February 18, 2010

SAYA BUKAN GURU SOLAH

,

           Assalamualaikum..sejak saya bekerja di al-amin dulu, saya mmg x pegang mana2 rumah sukan sbb saya seorg guru yg special..ngee.. tp semenjak as solah batch dejourney, minta bantuan saya tuk training netball and edit2 lagu2 aerobik, dan sejak uh juga muka saya nmpk cam saya guru solah tapi sbnrnya bukan..sape2 yg minta bantuan saya, saya x kesah, saya sudi menghulurkan bantuan tp dgn syarat belanja eskem mingo2..ngee..(perasan cam la bagus sgt aku nih)DSC_0939

DSC_0781

bla..bla..bla..DSC_0797syiqin..u jgn wat cgu paniks okay..DSC_0799DSC_0801DSC_0820tgk muke sorg uh..hahaha..semangat terlebey (out of topic)DSC_0824Alhamdulillah…tq ksyaz belanja makan..DSC_0886DSC_0938al-amin yg cunDSC_0911saya x cubit budak uh tp nak tlg kesat air mata dia..comel dia jatuh ms PJKDSC_0834

tadi saya berpeluang tgk aksi2 perlawanan netball..apa yg saya perhatikan, semua org boleh main tp bila masuk padang, sume cam bantai redah jer..x ada teknik bermain dgn baik..segala undang2 dlm permainan pun tembak jer..sbb setiap permainan yg melibatkan team mmg kena ada kerjasama dan yg penting kene tahu teknik/ taktik dlm permainan..sbb syg bakat ada tp x dpt di tonjolkan..saya berharap sgt bekas2 pemain2 netball mssd dapat mencurahkan pengalaman atau yg bakal2 pemain2 mssd dpt ceduk pengalaman semasa berlawan di peringkat sekolah..itu sgt penting..apapun chaiyokk..

jgn tanya n cakap saya guru solah

6 comments to “SAYA BUKAN GURU SOLAH”

  • February 19, 2010 at 2:34 AM
    Asyiqin says:

    tengok tu tengok tu. suka sgt ambik muka ana bila tengah emotional heeiisy :)

  • February 19, 2010 at 6:53 PM

    banyak eh gambar syikin..
    ni sbb nama same ke ape??
    hahahahaha

    *bg ana cg TETAP GURU SOLAH

    lpas ana chow dr skolah (thn dpanla kan) cg nak jd guru lain xpe..
    hahaha :) :O

  • February 19, 2010 at 11:05 PM
    shikin says:

    weeeei tgk tu anak encik zakaria dah beremosi..dah mslhnya setiap gambr dia mmg tgh beremosi..nak wat camner.. hehehe

    haha huda sengal..well nama pun sama kan..so x letak gmbr muke sendri , cgu letak gmbr muke syiqin..

    cgu guru solah..perghhh... ape2 je la

  • February 20, 2010 at 2:23 PM
    Asyiqin says:

    haha eh jap cg. Cg perasan tak, walaupon mcm tgh sakit waktu tu tapi bola dekat tangan tu ketat gile kot haha memang tak nak lepas ohh :D

  • February 20, 2010 at 4:06 PM
    shikin says:

    pasan sgt2..seb bek ketat tp melantun ke dalam goal..ngee..

    (tringat zaman cgu sekolah dulu, ayat yg base dgr.."sayang bola..sayang bola"..hehehe anak encik zakaria mmg sayang bola

  • February 22, 2010 at 5:33 PM
    ateyyyy says:

    macam jelas kot, cikgu adalah cikgu solah. huhu ;)

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates