Wednesday, February 17, 2010

ION dan EON

,

Assalamualaikum..td amek wardah, dah plan nk g PDN nk derma darah..sgt bersemangat nih..dr turun kereta, sampai isi borang yg 4 page dan cucuk jari yg menyakitkan tuk check darah dulu..sume2 bersemangat la sng cite..tetibe ROBEK hatiku.. “CIK x boleh menderma darah ari nih”..ayat nurse uh.. “hah, tapi kenapa?” sya memikirkan pelik, sbb selama ber kali2 menderma, x pernah plak ada mslh.. “sbb ion dalam darah cik x mencukupi..kami boleh bg menderma sekiranya ion cik 12.5 tp sekarang ion dlm darah cik cume 12.0 jer..so x boleh, takut cik akan pening”..nurse uh menerangkan.. saya x puas hati ape bende ion2 uh..sambil jalan keluar wardah menceritakan pekebende tah fungsi pentingnya ion and bahasa2 sains yg saya x tahu sgt..hehehe..so mengiyakan shj..sorry wardah..cg lampi ari nih..ngee..SO senang cite khidmat sosial saya hari nih x menjadi..wawawawa.. semua sbb si ION uh bkn si EON (Edaran Otomobil Nasional)..DSC_0430

so hampa dan terus ke K4..saya kalu keluar dgn wardah mesti nk wat bende pelek2..dulu rendam kaki bagi ikan kecik2 makan, skrg wardah wat treatment resdung dia dan saya wat mslh rabun dgn cara mengurut..hahaha..ape tah nama treatmen uh..x igt..tp cam islamic ar..

smpai sekolah jumpa maryam sahar n enjoy dgn games kat alamin..ngee..DSC_0450DSC_0447DSC_0433DSC_0496

best jumpe ramai org

0 comments to “ION dan EON”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates