Friday, January 29, 2010

KAMI TETAP SAMA DIMANA JUA

,

Assalamualaikum..

Qelantan cuti ari nih.."cgu nk g kul bape nih”..aminah sms..  janji ngn dia nk g cari umah sewa kt KB ari nih.. “hehe minah, kjp, cg bru bangun, nak basuh baju jap eh, nnt cg da gerak dr umah cg sms nih”.. DSC_0024

sangat berangan okay

DSC_0027  DSC_0050

sempat bertemu dan berborak dgn siti fatimah..batch g13th di APIUM Nilam Puri..best sgt2 DSC_0054 DSC_0056

sesi luahan perasaan..DSC_0059

cikgu IT di mana2..hahahaha..”cikgu, ana da abes blaja bulan 3 nih, pas ni ana kat UM KL, nnt ana nk minta tlg cg bawakkan baldi kesayangan ana eh..hehe”..fatimah

2 comments to “KAMI TETAP SAMA DIMANA JUA”

  • January 29, 2010 at 10:08 PM

    rinduye siti fatimah...
    lama tak jumpe dia.
    apa khabar dia cikgu?
    ape yg meluahkan perasaan tu?
    share2 la dgn org kat sini jugak..hehe..

  • January 30, 2010 at 12:07 AM
    shikin says:

    hahaha..dia kaba baek..ewahh.. mereka meluahkan perasaan mereka sepanjang berada di kampus dan belajar dan sekeliling..base la.. bagus la derang nih..lps ni aminah sunyi la sbb kak siti fatimah dia da x de..dia menunggu next generasi alamin tuk masuk APIUM (Akademi Pengajian Islam UM)

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates