Thursday, December 31, 2009

JANGAN PISAH KAN KAMI

,
Assalamulaikum..
erm boleh tak jgn pisahkan kami..kames depan da kena berangkat ke kelantan..erm bkn 2 mggu tp 3 bulan atau 6 bulan..ouchhh..x penah kerja jauh cam nih dlm masa yg lama..
rasa berat sgt nak jauh dgn 'mereka'..mgkin kami da rapat sgt kot..hehe..2 3 menjak nih banyak masa di luangkan bersama mereka..hope ukhwah kami bagaikan air yg dicincang2 x putus..
"kenapa kelantan cg..nape jauh sgt, cg kene buat ape je kat kelantan?"..soklan2 base..hehe..sya ke sana sbb kena pantau/jaga/latihan penggunaan sistem SPS dari Bhgian Teknologi Pendidikan, KPM. kebetulan sekolah di kelantan x ada wakil facilitator tempatan, so sya di pilih utk ke sana..
semangat tuk ke sana, masih belum ada..tgh mencari2 nih..tringat kata2 ikoi.."cgu bknnya 'solid' 6 bulan kat kelantan kan, mesti de balik2 an"..haha..tu ar..tah la..x brani nk ckp..pepon..doakan sya k....
* tah la .3 4 ari ni mood x stabil la..niway tadi seronok dpt kuar dgn ikoi n atey..bwk derang g mid valley n g office saya..IKOI thanks phone strap nt uh..cg jaga leklok..nt doa2la bile cg pulangkan bende uh kt nt, dlm keadaan normal gak..haha..

2 comments to “JANGAN PISAH KAN KAMI”

  • January 5, 2010 at 11:48 PM
    'amm ^_^ says:

    cgu..jgn bsedey ati..lebuhraye dekat kt sblh.. :D

  • January 6, 2010 at 12:18 PM
    shikin says:

    hahahaha..ha ah kan

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates