Tuesday, July 28, 2009

yuhuuuu acik

,
Assalamualaikum..

ari ni cuti..sbb byk bende nk setelkan..mlm td msj acik "salam acik..esk de kat UPM x?..cgu nk cari kedai binding tesis la..esk nt free kol bape..bwk cg"..."wsalam cgu, ana free kul 12 till 2, jom la..nnt ana tye ayong kat mana boleh binding tesis cgu"..

kul 11.30 gerak g UPM.."cg da smpi msj eh..kte kt kelas lagi"..acik msj.."ok2..tggu kt BSN aw"..smpi tros g amek acik kat kolej..hehe setia dgn bju tshirt xplorace dia..hehe..pastu tros acik bwk g kedai binding..wow murah giler binding hardcover RM18 jer..apsal kt KL aritu smpi RM50..merepek..saket ati je dgr "cgu skrg kerja ke menganggur.."..karate kang..hehe.."wei bce la blog cgu..ari2 msj ngn cgu pun x taw cgu keje ke x?"....wawawa

pastu g makan tghari..borak2 n borak..mcm2 cite..H1N1..psl alamin, pasal UPM..antara yg menarik ialah "cg, ari tuh ana ade program rehlah kat cyberjaya ngn bdk2 UPM, pastu de plan nk wujudkan usrah, so derang lantik ana jadi pengarah..".."So acik ape lagi..cg setuju, Allah da bg jalan, so do it, ini jalan yg nt boleh berdakwah, x kesah la underground ke..".."insyaALLAH cg"..

lps uh ade mse lagi mnunggu kuliah acik kul 2, so kami jalan2 kat mana tah..de la jual baju2 tudung whatever..pastu hntr acik g kuliah..then sya tros ke bandar tasik puteri tuk amek card dkt Pos Laju..

pastu sggah lalalalalaalala..then balik..malas nk smbg cite yg x penting..hehe..

# cg da standby jaw klu kak syaz bce post nih.."cguuuuu bile cgu nk datang USIM plak"...hahah
a

5 comments to “yuhuuuu acik”

  • July 28, 2009 at 9:32 PM
    duha says:

    assalamualaikum..
    bilalah agaknye cg nk msg ana ckp "duha, cg nak pg binding thesis (atau ape2 kerja) kat UNPAD..bila nt free?"

    hehe

  • July 29, 2009 at 11:33 AM
    shikin says:

    waalaikumusalam duha..kat sana murah x klu binding thesis..bape rupiah..klu murah dr UPM, cg dtg wat kat BANDUNG..wawawawa

  • July 31, 2009 at 11:25 AM
    acikhanafz says:

    hahaha..ngarut laa duha..aduhai..cg..best moment laa..nak2 bile naek kete tu lagi ana dah teringat kngn kite sume dlm kete tu..cg jgn tuka kete lagi ek..hehe..

  • July 31, 2009 at 11:30 AM
    shikin says:

    hohoho..lorghh ptt la nt senyap skjp dlm kete cg..rupenya tgh menerawang nostalgia lama2..hehe..sile2 smbg nostalgia..

  • August 1, 2009 at 5:18 PM
    shikin says:

    acik..nt suro cg layan cite syurga cinta..not bad la..hehe..jrg tgk cite melayu beb..cam base tgk siap smbg ari seterusnya2..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates