Tuesday, April 28, 2009

new environment, new friends

,
Assalamualaikum..Alhamdulillah smlm da start keje..kul 8.45 am parking kt mid valley..lps sain contract ngan miss joanne HR..so sah la sya sebagai pekerja Rebound Asia Sdn Bhd.. www.rebound-asia.com sebagai fasilitator ICT..Bidang tugas..ceh siap cite kt sini..ye la..nnt kang de yg tye..penat nk cite..so bace kt sini je ehh..so far bidang tugas bile da nama fasi, off coz kene mengajar..so saya akan ke sekolah-sekolah tuk mengajar system pengurusan sekolah..klu dulu ajar kt guru2 PPSMI tp ni kene ajar kat semua guru n staf kat skola uh..silap2 kt pelajar skali..so oleh kerana ramaiguru yg terlibat, so kemungkinan besar setiap sekolah saya perlu mengambil masa 2 hingga 3 bulan tuk setel mengajar..sekolah2 yg terlibat buat masa skrg nih adlh sekolah2 bestari kerajaan..Wardah..sekolah nt terpilih..hehe..tp x de rezeki cg nk ngajar kt sana sbb cg dpt sekola Seri Puteri Cyberjaya..tp tu sume bulan depan bru start..so mggu ni, sya kene g training dulu seblom ajar kt cg..

Alhamdulillah..sronok la kt sini..tp training centre kt TMS di Kelana Jaya, PJ..suppose 20 minit klu drive dr umh tp jam , so 45 minit bru smpi opis..opis baru tp syg x de kemudahan surau, so sya kene menapak dlm 10 minit tuk berjlan ke stesen minyak SHELL tuk solat.."Semoga Allah memberi rezeki yg melimpah ruah kepada pemilik SHELL ni krn menyediakan kemudahan surau yg cukup selesa"..

Kt sini ade 5 org trainer..so sume helpfull..yeahh..hepi2..waktu bekerja semasa under training ni kul 9 till 6 ptg..seperti base, sya yg paling 'mude' hahaha kt sini...emm pe lagi nak citer...erm actually projek ni berjalan seluruh malaysia, so mse interview, sy mmg apply area johor bahru..tp boss ckp, johor blom start lagi, so run kt area selangor n putrajaya dulu..OK DONE..sekian terima kaseh..

1 comments:

  • January 6, 2017 at 10:46 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates