Sunday, November 23, 2008

hahaha

,
Assalamualikum..sekadar berkongsi cite..kelmarin selepas drive dt terengganu, sy ke Al-Amin, tumpang solat zuhur di sana, selepas tu saya jumpa dyana di Giant tuk save segala gmbr tuk Tag Xplorace "Assalamualaikum Dyana, lagi 1/2 jam cg smoi umh nt, cg nk pinjam jubah leh x?..cg x formal la skrg, igt nk sggah opis nnt , tuk hntar report" saya menghubungi dyana.."ok2 cg"..hehe tu je word dyana hehe..

smpi di Giant kul 2.30, kami lepak kt KFC, haduyai..perot lapar, dr pagi x mkn..so saya pun kuarkan laptop nk transfer gmbr.."cikguuuu..sd card shafya tertinggal kt umah ana.." muke dyana yg mmg nmpk besalah..."alaaa cg minyak skrg da mura, jom kite g amek.." huhu..seb baek g giant tmn permata, klu wat nye ajak g giant kota kinabalu..x naye..saya ngan dyana simpam laptop ng g amek sd card..patah balik kt KFC giant..haha..de staf kt situ cam pelek tgk kami kluar masuk..cam gelabah jer..

smpi saya tros minta dyana transfer gmbr dan saya g beli mknn..adoi lapa bangat...smbil mkn say minta dyana bercerita tentang meeting xplorace, kisah yg terjadi..haha..cam lawak jer..sian gak ust idris melayan karenah pelajar2 nih..haha..

"dyana, msj kt fawwaz kite nk g hantar cd kt umh dia je la..senang..lgpun da dekatkan..tp nt taw ke umh fawwaz kt ner" .."x pe ana try tye syi..." "ok"..

hmpir 1/2 jam kami tggu fawwaz reply..erm..x pe la
"fawwaz x reply, erm camne ekk..plan B, cg save kt hard disk nt, then balik nih nt tros send kt email dia.." saya pun tros wat plan B..

"ok jom balik, jgn lupe taw send..cg nk cepat nih..nk g opis"

dlm kete saya sarung jubah yg pinjam dr dyana..hahaha "dyana nt bg cg saiz ape nih..x muat la" saya menjerit..dyana kt seblah dok ketawa terbahak2...benci

"cg jom la balik umh ana, ana amek jubah yg len..hahaha"..

smpi2 umh.. dyana berlari2 amek jubah.."feh boleh"..lawak tol...maklum la seminggu kt klantan smpi baju formal pun da x de..trpakse pinjam jubah dyana yg ramping haha..

5 comments to “hahaha”

  • November 23, 2008 at 5:39 PM
    sevenNeedLes says:

    hahahahahahaahhaahhahahahahahahahahahahhahahaha
    (gelak hari tu tak abes lagi hahahahaha)

  • November 23, 2008 at 7:45 PM
    shikin says:

    hahahahahahahaha

  • November 23, 2008 at 11:37 PM
    MMQ says:

    hahaha..brapa kali ulang alik daa

  • November 24, 2008 at 6:11 PM
    shikin says:

    taw x pe wardah..haha...penat patah balik...

  • November 28, 2008 at 9:17 AM

    dyana2..
    hahahaha..
    wakaka..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates