Friday, August 29, 2008

Pelancaran IES

,

Assalamualaikum..semalam sedang kami bersembang di opis..tetiba kak kamisah suro kami pergi Penang petang ni juga tuk tlg2 staf2 Global kt sana tuk pelancaran ari sabtu nih..so kelam kabut pukul 12 saya balim umh n packing barang..ptg dlm kul 4.30 kami bertolak ke penang..alhamdullah kami smpai hotel tanpa sesat..senang sgt..kami smpi dlm kul 10.30..lps check in n mandi2..kwn2 sume kluar mkn tp sy tdo ky bilik sbb sakit perut..huhu..ari pg2 lagi, sy n kawan2 g breakfast di kedai mamak..makan roti canai telur huhu..
lepas sarapan saya tros naik kete ke SMK Permatang Tok Jaya di Sungai Dua..sronok ..hehe nmpk sawah terbentang luas..besnyer...nmpk sek men abdullah ahmad badawi..dlm hati kecilku.."pak lah penah skola sini kot?" hehehe..dlm 10 minit kami smpi sekolah nih..wahh tgh persediaan tuk pelancaran projek rintis nih..msg2 tgh sebuk..hahaha..saya tros g makmal yg tuk persediaan guru present kat menteri esk




ada bdk2 f1 n f2 sdg menggunakan sistem nih.. nmpk mereka masih janggal lagi tuk guna sistem nih..oleh kerana saya dok gatai tgn kuarkn DSLR..maka en Azman ( Projek manager Global)..suro saya jadi photographer Majlis tuk esk...hahaha..penin saya..da saya kene handle wartawan esk..huhu..x pe2 cabaran..seb baek de kwn2 boleh bantu..


skrg tgh rehat duk kat surau SMKPTJ..solat jumaat..jap g nk kuar makan tengahari..lapar beb..huhu

0 comments to “Pelancaran IES”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates