Friday, August 22, 2008

kerja baru...

,

Assalamualaikum..da hampir seminggu saya bekerja di tempat baru..Nama syarikatnyer..GlobalNet Education Consultant Sdn Bhd yg terletak di 3rdMiles, Jalan Klang Lama ermm dkt ngn Mid Valley tuuu..tp temporary je di sini..3 bukan jer..tp x pe kejenye sgt menarik..travel..hehehe..saya di sini sebagai IT Tutor..keje saya mengajar guru sek Men/Ren Kerajaan penggunaan sistem IES (Pembelajaran Interaktif di dalam bilik darjah)..menarik sistem nih..mengajar oohh mengajar..hampir 8 tahun berkecimpung dalam dunia mengajar nih..insyaALLAH berkat setiap ilmu tu Allah akan gandakan sekiranya kita sampaikan walaupun satu ayat..InsyaALLAH..So skrg x de keje sgt kt opis nih..traning 3 or 4 jam..selebihnye tenet..ehehe..enjoy la..sume staf di sini helpfull..sume org2 IT n Multimedia..mmg sejiwa..sronok bertukar2 pandangan n idea..ade 5 org staf baru cam saya juga, so x de la terpinga sorg2..hehe..2 minggu saya akan menjiwai hidup di training..(ayat rojak)..so pastu insyaALLAH destinasi ke Sek2 di Penang..wahhh saya mmg teringin nk g Penang (dlm Msia laa) sbb seumur hidup x penah ke sana..so exited terlebih..ehehe.. insyaALLAH 30hb ni g sana n ade launch kt sana dan dirasmikan oleh Menteri Pelajaran Datuk Hishamuddin..erm..ilmu di dada x cukup lagi nih..camner la nk ajar teacher2 nih..cuak tol..ehehe..


Pepun..doakan sy berjaya dan di permudahkan urusan okey..

0 comments to “kerja baru...”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates