Saturday, July 26, 2008

Tesis

,

Assalamualaikum..


alhamdulillah tesis ku sudah hampir siap..cume tggu komen dari supervisor jer. tajuk tesis ku Penggunaan Multimedia dan Internet dalam Memasarkan Produk..kajian kes ku di sekitar Johor Bahru.. baru aku tahu betapa penatnya nak buat tesis nih..aku kene cari sampel, aku kena wat analisis dan yang paling aku penat sekali ialah menaip..fuh..aku tekad dan berjanji pada diriku yang aku akan sipkan tesis ni dalam bulan ini juga... alhamdulillah atas sokongan adik bradik yang banyak membantu dan sokongan anak2 murid ku..berjaya juga..thanx semua..aku tgk sahabat2 ku di OUM sampai ambil masa 2 tahun tuk setelkn 1 tesis..aku x sggup nk tggu 2 tahun.. hehe..so bila da siap tesis nih baru aku boleh pikir tuk plan carian kerja..hehe..mggu depan insyaALLAH aku akan ke Kuala Lumpur tuk job sebagai tutor di sana..Alhamdulillah..doakan yg terbaik untukku..


di samping itu aku ingin mengucapkan tahniah kepada pelajar2 ku batch dejorney yang mendapat tempat blaja di universiti2 tempatan dan luar negara.. timba la ilmu seadanya..blaja la sbb setiap hari kita akan belajar benda yang baru..capaila kejayaan dunia dan akhirat kerana antum akan puas memilikinya..insyaALLAH..

0 comments to “Tesis”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates