Monday, May 19, 2008

Selamat Tinggal Al-Amin 2000-2008

,

Assalamualaikum..

Tarikh 29 Mac 2008, aku meletakkan jawatan ku sebagai guru ICT di Al-Amin.. Lega rasanya, daripada batch Dejourney lagi aku hendak meletakkan jawatan tp asyik tertangguh sahaja..hahaha..ini bg memberi tumpuan pada pembelajaran ku..Selama 7 tahun 2 bulan aku mendidik mereka dalam penggunaan komputer..daripada anak murid ku kecil sampai da besar dah..ada yang dah kahwin pun..eheh..tahniah Huzaifah DC..Banyak kenangan aku di al-amin..bayak mengajar ku erti suka duka, ukhwah, tarbiyah dan mcm2 lagi..Terima Kasih kepada Hj. Hasni memperkenalkan aku pada Al-Amin,dan memberi ku peluang dengan suasana Al-Amin.. Terima Kasih pada Ust Idris kerana memberi ku ruang bersama anak2 al-amin tuk mengikuti aktiviti2 Masyab/JPA/Xplorace /Camping yang sememangnye aku gemari sejak dari sekolah dulu..Kepada semua pelajar2 ku, jadikan peluang di Al-Amin sebagai tempat tuk antum dapatkan ilmu dunia dan akhirat..kenangan bersama antum semua akan sentiasa terpahat dalam diri ini.. Kenangan bersama batch dejourney bermula bila aku mengikuti perkhemahan mereka di pulau pangkor pd tahun 2004..ingat lagi acik urut tangan ku pada malam di tepi pantai..hehe mlmtu gak tetipa taufan laNINA muncul hahah detik2 cemas tp sblm uh sampi2 je kami di tapak perkhemahan aku di kejutkan dengan pelajar yg hesteria..pengalaman bg diriku..Selepas tu byk aktiviti n program2 yang kami lakukan bersama, Kelab Kebajikan, program ANDALUS..igt lagi MALAM SAKARATUL MAUT..acik engineer project hehe tuk malam uh..Semasa mereka di Tgktn 5.. banyak onak cabaran yg kami terima.. tp kami anggap semua tuh ujian daripda ALLAH.. kami mengakhirkan program kami bersama ialah program XPLORACE 2006..tahniah kepada yg menang..walaupun mereka sudah berada jauh dari ku tp ukhwah kami mengeratkan kami .. bila cuti sekolah kami keluar bersama, sms tidak penah jemu, brtanya kabar, meminta mendoakan mereka sewakt peperiksaan hehe tu la pelajar Al-Amin yg aku kagumi..banyak aku belajar dar mereka, sifat penyabar hehe dll..Alhamdulillah..GOODLUCK DEJOURNEY...


CALIPH 14..batch yg ku mula rapat sejak mereka tingkatan 3..kebanyakannye anak2 muridku dari sekolah rendah Gombak darjah 4..hehe..bermula dengan kami bersama tu sambutan Majlis Perpisahan Dejourney..haha kelakar btul..smpi menangis tuk wat program uh..banat eehe semua tuh kenangan..lps tu kami bercuti ke Pulau Langkawi..seronoknya..hehe begitu juga banyak kenangan kami bersama semasa program2 mereka di tingkatan 4..GOODlUCK kepada semua batch CALIPH14 di dalam peperiksaan SPM tahun nih.Terima kasih kepada semua yg bersusah payah membuat jamuan Majlis Perpisahan ku pada Feb lalu..TQ so much n i love u ...
Begitu juga terima kasih semua batch G4squared..thank 4 all ur support n thank's a lot as making me part of u..

Semoga Ukhwah kita terjalin sampai bila2.. InsyaALLAH...

6 comments to “Selamat Tinggal Al-Amin 2000-2008”

  • May 31, 2008 at 12:05 AM
    'adz says:

    salam..thanks 4 everything

  • June 8, 2008 at 10:38 AM
    BitterSweet says:

    cikgu...rindu r....bile nak balik sini balik?

  • June 12, 2008 at 3:18 PM
    Deremind says:

    salaam.. cikgu dah berenti? huhu..

    all the best untuk studies. =)

    Thanks for everything!

    *yang pernah chatting dgn cikgu sekali dua walaupun tak penah ajar (kot?)

    Nazirah - USA

  • June 18, 2008 at 11:54 PM
    shikin says:

    nazirah..cg penah ajar nt masa nt f4 x silap..multimedia..x silap la kot..hehe sori klu salah..anyway thanks..

  • July 26, 2008 at 4:32 PM
    Deremind says:

    hehe ana tak stay al-amin time f4. dah keluar time tu.. huhu.. f3 ada ke?

  • July 16, 2009 at 11:34 PM
    zulfadli says:

    terima kasih cikgu...

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates