Monday, February 21, 2011

daurah

,
Bismillahirahmanirahim


Saidatul siap ugut, "cg nk coklat, kene dtg daurah kitaorg"..erm siyes nk dtg tp boleh ke?..erm endingnya sarah g tye sabirah..ok cun dtg..


pagi sabtu jenguk badminton jap..pastu ke opis smpi ptg..kul 6.30 smpi surau al-amin..Ya ALLAH hanya Allah je yg tahu..rindunya saya pada mereka..anak2 g4squared..hehe..


semalaman di daurah..byk yg saya dapat..bedah filem..betul dan saya setuju dgn penceramah akhi hamidi..apa pun cerita kita tenguk even kartun pun, mesti ada nilai2 murni..amek unsur2 nilai2 murni tu..sbb saya skrg tgh cun  follow 'american idol' hehe..siyes byk saya blaja dr situ gak..


dan saya setuju dgn nabil yg mengatakan "kalau tenguk mana2 filem, endingnya mesti yg BAIK akan MENANG"..cool..pg semalam borak dgn fathy, MasyaALLAH baru tahu nabil excident..sweet jer dgr fathy cite psl 'DRAMA' ibu dan anak..


Alhamdulillah settle mslh2 dalaman n luaran..insyaALLAH..Alhamdulillah..TQ ALLAH..


*sgt mengalu2kan batch 'dejuni' sebagai ALUMNI, turun padang tuk membantu program2 daurah mcm nih..x nmpk kelibat mereka..+-100 org alumni dejuni tp sorg x nmpk..erm muhasabah

4 comments to “daurah”

  • February 21, 2011 at 2:50 PM

    sebagai warga dejuni ana terkilan sbb xde org pun sbnrnya bagitahu kami ttg daurah ni. ana pun dpt tahu dari sabirah, sehari sebelum. kalau tahu, ana rasa ada je yg akan join. Dan mungkin juga kami warga dejuni kebanyakannya sedang final year/semester, ramai yang sibuk dgn thesis, final yr project etc.

    huhu ana pun sedey sbb xdpt g sbb ada beberapa meeting yg perlu dihadiri di Nilai.

    Oh ya, kalau sape2 yg tahu ada prog/daurah di sekolah atau mana2 je berkaitan dgn alumni, blh terus email ana - sirrulasrar@gmail.com. sebab kami xdimaklumkan pun adanya daurah , kalau tak mesti ada kat YG kami :) inshaAllah ana boleh fwd ke YG kami.

  • February 21, 2011 at 3:52 PM

    terbaek kak syaz..hehe

  • February 21, 2011 at 3:57 PM

    sabirah kata base fatimah tahu..so minta fatimah hebah2kan kpd yg len if free

  • February 22, 2011 at 7:26 PM

    mungkin fatimah busy kot, bgtau ramai2 sket,so if sorg lupa, yg lain iAllah igtkan ~ hehe;)

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates